HTML

Ünnepi Könyvhét Szeged 2009

Szegeden 2009-ben is a Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár koordinálja a 80. Ünnepi Könyvhetet.

Utolsó hozzászólások

Címkék

Összes címke

Léphaft Pál karikatúrista kiállítása

2009.05.20. 15:50 :: Somogyi-könyvtár

 Léphaft Pál újvidéki karikatúrista kiállításának megnyitója.

"Léphaft vagyok. A gyermekeim is Léphaftok. A feleségem félig az. Újvidéken 35 éve vagyok itthon, korábban Nagybecskereken voltam otthon. Bak vagyok. Gyermek- és ifjúkoromat fivérként szerencsésen átvészeltem. Ministráltam és atletizáltam. Vasasként bölcselkedtem, bölcsészként meg rajzoltam. Kiállítottam itthon, otthon és külföldön. Könyveket illusztráltam, díszletet terveztem és betonoztam. Szemüveget, bajuszt és 42-es cipőt viselek. Illúzióim elvesztek, a becsületes megtalálót kérem, a következő címre juttassa el őket: Újvidék, Szerbia, Balkán. Világvége." (Léphaft önkezűleg)

A kiállítás megtekinthető: 2009. június 9-től 23-ig  

  • Helyszín: Millenniumi Kávéház és Klub (Szeged, Dugonics tér 12.)
  • Időpont: 2009. június 9. (kedd) 19:00

Szólj hozzá!

Címkék: léphaft pál

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvhetszeged2009.blog.hu/api/trackback/id/tr172023782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása